تداوم لغو پروازهای خطوط هوایی آلمان به مقصد تل‌آویو تا پایان ۲۰۲۴ واکنش دفتر رئیس‌جمهور به سانسور تصاویر دیدار پزشکیان با استاد موحد در رسانه ملی متهم شدن دو نفر از مشاوران نتانیاهو به درز اطلاعات امنیتی هیچ خانه‌ای در غزه دیگر قابل سکونت نیست تعداد شهدای لبنان به سه هزار و ۴۴۵ نفر رسید پرونده ترور شهید سلیمانی از طریق مراجع حقوقی و قضایی دنبال می‌شود واکنش سفیر ایران در سازمان ملل در پی انتشار خبر دیدارش با ایلان ماسک استاندار خراسان رضوی: مهم‌ترین مؤلفه پروژه انسداد مرزی در شمال شرق کشور، ایجاد امنیت پایدار در مرز‌هاست بازدید گروسی از سایت‌های فردو و نطنز (۲۵ آبان ۱۴۰۳) دیدار پزشکیان و وزیر فرهنگ با محمدعلی موحد (۲۵ آبان ۱۴۰۳) ۲۳ نفر از اعضای گروهک‌های تروریستی در سیستان و بلوچستان به هلاکت رسیدند آیت‌الله علم‌الهدی: تهاجم فرهنگی، آخرین راهبرد استکبار جهانی برای براندازی اسلام است| مردم میدان‌دار مقابله با بدحجابی باشند لاریجانی در لبنان: پیام سفر من حمایت از مقاومت و لبنان است + فیلم هلاکت و دستگیری ۶۹ عنصر تروریستی در جنوب‌شرق از ابتدای رزمایش شهدای امنیت (۲۵ آبان ۱۴۰۳) علی لاریجانی وارد لبنان شد (۲۵ آبان ۱۴۰۳) وزارت خارجه آمریکا به سفر گروسی به ایران واکنش نشان داد یکی از بسیجیان طرح امنیت قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه به شهادت رسید (۲۵ آبان ۱۴۰۳) علی لاریجانی از سوریه عازم لبنان می‌شود حمله صهیونیست‌ها به صف کمک‌های انسان دوستانه در غزه ده‌ها شهید برجای گذاشت (۲۵ آبان ۱۴۰۳) حملات جدید رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت (۲۵ آبان ۱۴۰۳) محل سکونت نتانیاهو بار دیگر هدف حمله پهپادی قرار گرفت (۲۴ آبان ۱۴۰۳) در حمله رژیم صهیونیستی به یک مرکز امدادی در لبنان، ۱۲ نفر شهید شدند علی لاریجانی پس از رایزنی با مقامات سوریه عازم لبنان شد مظفری: افرادی که دولت را باور دارند در جایگاه‌های حاکمیتی استان قرار می‌گیرند ۱۵ شهروند سوری در حمله رژیم صهیونیستی به دمشق شهید شدند+ویدئو دیدار علی لاریجانی با رئیس مجلس جمهوری سوریه (۲۴ آبان ۱۴۰۳) فرمانده کل ارتش: قطعا پاسخ ما به رژیم صهیونیستی کوبنده خواهد بود توضیحات سرپرست دادسرای جنایی تهران در مورد فوت کیانوش سنجری + فیلم
سرخط خبرها

وزیر آموزش و پرورش: حلقه‌های واصل بین حاکمیت و مطالبه مردمی کمتر وجود دارد| جامعه‌شناسان رفتار‌ها را شناسایی کنند

  • کد خبر: ۱۲۸۶۶۰
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۵
وزیر آموزش و پرورش: حلقه‌های واصل بین حاکمیت و مطالبه مردمی کمتر وجود دارد| جامعه‌شناسان رفتار‌ها را شناسایی کنند
وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: متخصصان آموزش و پرورش و نیروی فراجا در راستای رفتار شناسی نوجوانان، تعامل و هم اندیشی داشته باشند.

به گزارش شهرآرانیوز، یوسف نوری در نشست صمیمی با فرماندهی یگان حفاظت و پرسنل نیروی فراجا در وزارت آموزش و پرورش و تهران بزرگ به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، ضمن قدردانی از زحمات و تلاش آنان، اظهار کرد: زحمت تامین نظم و امنیت برعهده فراجاست و تلاش شما بطور مستمر ادامه دارد.

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: تجلیلی که مقام معظم رهبری در هفته گذشته از نیروی فراجا داشتند نشان حقانیت و سلامت این نیرو است و ما هم همواره از شما سپاسگزاریم که با زحمت و نگرانی‌های زیادی که دارید در راستای نظم و امنیت به مردم خدمت می‌کنید.

نوری با اشاره به مخاطبان نظام تعلیم و تربیت، خاطرنشان کرد: جمعیت گسترده دانش آموزی که از دوره‌های پیش از دبستان تا پایه دوازدهم است به همراه جمعیت معلمان شاغل و بازنشسته نشان از آن دارد که حساسیت خدمت در آموزش و پرورش بسیار بالاست.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: در حوزه دانش آموزی متخصص رفتاری کم داریم البته مشاور در مدارس داریم، اما نیاز است تا در بعد اجتماعی، متخصصان جامعه شناسی رفتار‌ها را شناسایی کنند و نحوه برخورد را بدانند.

وی با اشاره به اینکه باید در جامعه نهاد سازی انجام شود، گفت: حلقه‌های واصل بین حاکمیت و مطالبه مردمی کمتر وجود دارد، البته تشکل‌های َسیاسی فعالیت می‌کنند، اما نیاز است که در عرصه اجتماعی در گروه‌های مختلف سنی چنین نهاد‌هایی داشته باشیم و آموزش‌های ویژه انجام شود.

نوری با اشاره به شعار «پلیس حامی مردم و مردم حامی پلیس»، گفت: باید متخصصان آموزش و پرورش و نیروی فراجا در راستای رفتار شناسی با هم تعامل داشته باشند و در گروه‌های هم اندیشی و جلسات مباحثه به نتیجه مشترک چگونگی رفتار با نوجوانان دست پیدا کنند.

شایان ذکر است؛ در این مراسم وزیر آموزش و پرورش با اهدای تقدیرنامه از کارکنان نیروی فراجا تجلیل و قدردانی کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->